Saturday, September 12, 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI


Bulan Syawal hampir menjelang tidak lama lagi.... Sudah tentu ramai di antara kita yang sedang sibuk tatkala hampirnya Hari Raya samada Sibuk membuat persiapan Aidilfitri mahupun mereka yang juga sibuk mencari Malam Seribu Bulan iaitu Malam LailatulQadar didalam 10 hari terakhir bulan Ramadhan....

Benarlah kata orang bahawa bulan Ramadhan membawa seribu kerahmatan dan rezeki daripada Allah swt.... Tidak ketinggalan juga bagi E1familyfarm dimana permintaan terhadap produk utama kami iaitu Telur Masin Kak Ros tidak henti2 malahan tidak mencukupi....Alhamdullillah, kami mengucap syukur ke hadrat Illahi....

E1familyfarm dengan ini ingin mengambil kesempatan mengucapkan:

- SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI-
MAAF ZAHIR DAN BATIN


Kepada rakan2, saudara mara, keluarga yang dekat mahupun jauh, para pelanggan dan tidak ketinggalan para pengunjung blog E1familyfarm....

1 comment:

Sekapur Sireh

e1familyfarm.blogspot.com diwujudkan pada Mei 2009 adalah bertujuan untuk berkongsi maklumat dan pengalaman saya bersama keluarga khas di dalam pemeliharaan unggas (haiwan jenis burung) samada untuk pemakanan mahupun hobi. Saya berserta keluarga memelihara beberapa jenis unggas sejak tahun 2006 lagi. Saya harap cik/tuan/puan juga dapat berkongsi bersama-sama saya dalam pemeliharaan ternakan unggas ini... Selamat melayari blog saya.